Anasayfa > Oyun Haberleri > VALORANT 2.06 Yama Notları Açıklandı

VALORANT 2.06 Yama Notları Açıklandı

Yoru

Yoru Ajan Tanıtımı - VALORANT - YouTube

Bu güncellemede düzenlenen bir diğer karakterimiz Yoru. Agresif ve hızlı bir oyun stili benimseyerek atakları başlatmayı seven oyuncuların tercihi Yoru, bazı kısıtlamalar sebebiyle yeterince hızlı hissettirmeyebiliyordu. Ajanımızın karakter özelliklerine uygun birkaç yeni adım bu güncellemeyle atılıyor ve kısıtlamalar hafifliyor. Güncelleme notlarında düzenlemeler şöyle anlatılmış:

Kör Nokta (Q)
Kör edici özelliğin etkinleşme süresi azaldı: 0,8 sn. >>> 0,6 sn.Kör edici özelliğin etki süresi arttı: 1,1 sn. >>> 1,5 sn.

 

Çatkapı (E)
Çatkapı yeteneği artık birini öldürünce yenilenmeyecek; onun yerine her 35 saniyede bir yenilenecek.Çatkapı küresinin oyunda kalma süresi arttı: 20 sn. >>> 30 sn.Çatkapı küresinin görünür olma menzili azaldı: 7 m >>> 4 mHareket eden kürenin görünürlük menzilini gösteren görseller eklendi.

 

Boyutlararası Geçiş (X)

Gereken ulti puanı azaldı: 7 >>> 6 Yoru artık Boyutlararası Geçiş sırasında Çatkapı’yı yeniden etkinleştirebilecek.

Yoru ve Viper’ın yanında Killjoy için de ufak bir düzeltme yapılmış. Killjoy artık raund başlamadan önce yerleştirdiği bombalarını round başlamadan geri alıp tekrar kullanabilecek. Bu şekilde ani bir taktik değişikliği yapıldığı durumlarda Killjoy bu durumdan ekonomik olarak kötü etkilenmeyecek ve takımına bombalarıyla destek vermeye devam edebilecek.

Silah Güncellemeleri

Bucky

Riot Bucky kullanıcılarının yaşadığı bazı zorlukları fark etmiş ve bu durumu düzeltmek üzere çalışmalarını yapmış gibi gözüküyor. Sol tık kullanarak yaptığımız temel atış, uzaklık arttıkça kullanılamaz bir hale geliyordu, yeni güncellemeyle birlikte saçılma oranı azalıyor. Aynı şekilde alternatif atış da uzaktaki düşmanları vurma konusunda çok daha tutarlı olacak, ancak tutarlılık arttıkça bazı fedakarlıklar yapmamız gerekiyor, alternatif atışın saçma miktarı da bu güncellemede azaldı. Detaylar şu şekilde:

  • Temel atışın (sol tık) saçılma oranı azaldı: 3,4 >>> 2,6
  • Alternatif atışın (sağ tık) saçılma oranı azaldı: 3,4 >>> 2
  •  Hem temel hem de alternatif atışın hasar verme oranı güncellendi.
    • 0–8 metre arasında saçma başına 20 Hasar
    • 8–12 metre arasında saçma başına 12 Hasar
    • 12 metreden uzakta saçma başına 9 Hasar
  • Alternatif atışın attığı saçma miktarı azaldı: 15 >>> 5

HRTF (Anatomik Transfer Fonksiyonu)

Bu güncellemenin en önemli detaylarından biri de ses algılamada yapılan değişiklik. HRTF adı verilen yeni bir teknolojiyi deneyimleme fırsatı bulacağız, bu teknoloji sesleri simüle ederek 3 boyutlu olarak duymamızı sağlıyor. HRTF hakkındaki bu videoyu izleyerek daha fazla fikir edinebilirsiniz:

 

Riot ekibi her güncellemede olduğu gibi 2.06’da da çeşitli hataları gidermeyi unutmamış. Karakter bugları, oyun modlarındaki dengesizlikler gibi detaylar 2.06 güncellemesinde çözülmeye çalışan sorunlar arasında. Güncellemenin tüm detayları için resmi VALORANT blogunu bu link‘ten ziyaret etmeyi unutmayın!

Hakkında Atabek Batuhan BİLGİÇ

23 yaşında oyunlar, diziler, filmler ve müzikle hayatını renklendiren indie sever bir insan. İçerik Yazarı, Elektronik Mühendisi, Product Manager, Freelancer... Ne ararsanız var.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir