Ev / Oyun Haberleri / VALORANT 2.0 Yama Notları Açıklandı
Valorant 2.0 Yama Notları Açıklandı

VALORANT 2.0 Yama Notları Açıklandı

VALORANT 2.0 yama notları paylaşıldı. Yeni karakter Yoru’nun eklenmesinin yanında eski karakterlere de bir dizi güncelleme yolda.

VALORANT 2.0 Yama Notları

Yoru

Uzun süredir heyecanla beklenen yeni karakter Yoru oldu. Işınlanabilme ve görünmez olabilme gibi çeşitli özelliklere sahip karakter şu ana kadar gördüğümüz karakterler arasında kullanması zor olan karakterlerden biri olacak gibi gözüküyor. Takımlar için büyük şans olabilecek yeni karakter Yoru’nun gelişini Riot yama notlarında böyle açıklamış:

YORU, VALORANT KADROSUNA KATILIYOR!

Yoru’nun Tanıtım Videosu Paylaşıldı!

Valorant Brimstone Rehberi | Wuudia

Brimstone

Doğru kullanıldığı taktirde oldukça etkili bir karakter olan Brimstone için Riot ekibinden yeni güçlendirmeler gelmiş. Kuvvet İşareti’nin kuşanma süresi kısaltılırken bazı özelliklerin menzili ve etki süresi arttı. Ekip güncellemeyi aşağıdaki gibi özetlemiş:

Kuvvet İşareti

  • Artık hemen atılacak (kuşanma süresi kaldırıldı).

Molotof

  • Bedeli azaldı: 300 >>> 200

Dumanlı Hava Sahası

  • Kullanım menzili arttı: 4200 >>> 5000
  • Dumanın etki süresi arttı: 14,25 >>> 19,25

Ses

  • Brimstone artık dumanın ineceği konumu onaylarken rakiplerinin duyabileceği herhangi bir ses çıkarmıyor.

Valorant: How to Play as Omen - EssentiallySports

Omen

Omen sessiz pusularıyla rakip takımların kabusu haline gelebilen bir karakter. Paranoya özelliğinin değiştirilmemesi gerektiğine inanan yapımcılar bunun yerine özelliği biraz daha pahalı hale getirmeye karar vermiş. Bunun sebebi de karakter özelliklerinin diğer karakterlere benzer şekilde dengelenmesi. Artık “Karanlık Örtü” özelliğimizin hızı da daha az olacak.

Paranoya

  • Bedeli arttı: 200 >>> 400

Karanlık Örtü

  • Atış hızı azaldı: 4000 >>> 2800

GOLDEN MOMENT // VIPER | VALORANT - YouTube

Viper

Bu güncellemede Viper’a kimse dokunmamış. Ama yine de yapımcılar karakteri yama notlarına ekleme gereği duymuş. Bunun sebebi ise Viper hakkında kesinlikle bir şeyler yapmayı düşünmeleri. Riot, Viper’ın hala istenen performansı sergileyemediğinin farkında ve bunu düzeltmek için yeni yılda adımlar atmayı planlıyor.

 

Silah Güncellemeleri

Valorant 2.0 güncellemesinde Classic için bazı düzenlemeler yapılmış. Silahın fazla isabetli olduğunu düşünen Riot silahın sekme oranını artırmış. Bunun yanında Classic ile hoplayıp zıplayarak düşmanlarımızı canından bezdirmemiz biraz daha zorlaştırılmış gözüküyor. Riot güncellemeyi bu notlarla açıklamış:

Classic

  • Sekme miktarı arttı: 0,4 >>> 1
  • Sağ tıklamanın komut sırası arttı: 0,065 >>> 0,225
  •  Artık art arda ateş edildiğinde silah sekmeye başlayacak. İlk seri atışta 1,9 oranında, ikincide 2,5 oranında ve üçüncüde/dördüncüde 6 oranında sekecek.
  • Sağ tıkla yapılan atışın artık 0,1 saniyelik bir toparlanma süresi var.
    • Classic, tabancayla oynanan turların tartışmasız kralı fakat zıplayarak sağ tıklanan saldırılara veya sağ tıklamanın dozunun kaçırıldığı anlara da davet çıkarıyor. Saçılmaya yönelik değişiklikler, zıplayarak mermi yağdırmanın etkin menzilini azaltmayı amaçlarken sekme/toparlanma süresi de tuşlara art arda basarken daha dikkatli olmaya teşvik edecek. Komut sırası ise seri atışlar arasındaki atışların daha isabetli olmasına yardımcı olacak.

Rekabet Güncellemeleri 

Valorant Rekabet sisteminde yeni değişiklikler yolda. Değişikliklerin detaylı yorumu için yazımızı okumayı unutmayın!

 

Sosyal Güncellemeler

Oyun içi oyuncu listesinde “Arkadaş Ekle” seçeneği artık bulunmayacak. Tahminimizce Valorant sürekli arkadaşlık isteği ile spamlanan oyuncuları duymuş ve problemlerini çözmek üzere bir adım atmış.

 

Çeşitli Hatalar

Oyunda bulunan çeşitli hatalar bu güncellemeyle düzeltilecek gibi gözüküyor. Riot düzeltilecek hataları aşağıdaki gibi listelemiş:

  • Omen’ın bazen satın alma evresi duvarının ötesine ışınlanabildiği hata giderildi.
  • Omen’ın Sage’in duvarının üzerindeyken Spike’ı kurabilmesine olanak tanıyan hata giderildi.
  • Karşı takımın oyuncularının, görüş menzilinden uzun süre önce çıktığı halde mini haritada görünür kalmasına sebep olan hata giderildi.
  • Tam ekran modunda sistem özelliklerinden daha düşük çözünürlükte oynanırken alt+tab yapılınca ekran çözünürlüğünün korunmasını engelleyen sorun çözüldü. Bize bu sorunu haber verdiği için fl0m isimli oyuncuya teşekkür ederiz!
  •  1.14 Yaması’yla birlikte istemci ping değerinin yanlış görünmesine sebep olan hata, istemci kare hızı da hesaplamaya dahil edilerek düzeltildi.

Hakkında Atabek Batuhan BİLGİÇ

Oyunlar, diziler, filmler ve müzikle hayatını renklendiren bir insan. İstinye Üniversitesi Elektrik Elektronik 2. Sınıf öğrencisi.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir