Oyun geliştiricilerinin kapsamında soruları cevapladığı VALORANT’a Sor #8, solak görüş açısı, eski kaplamalara yeni efektler gibi soruları konu aldı.
Riot Games, VALORANT’a sor serisiyle oyuncuların kafasındaki soruları cevaplandırmaya devam ediyor. Sekizinci kez paylaşılan VALORANT’a Sor’un bu seferki içeriğinde silahı sol ele alma, yeni kaplama animasyonları, maç bulma süresi, oyuncuların yaşadığı deneyimin istikrarsızlığı konuları ele alındı. Oyun geliştiricileri, oyuncuların kafasındaki soruları cevaplandırmaya çalıştı.
VALORANT’a Sor #8
Silahı Sol Ele Alma
Bu konunun üzerinde tıpkı oyuncular gibi uzun zamandır durduklarını ama VALORANT gibi bir oyunda böyle bir özelliğin bazı zorlukları beraberinde getirdiğini belirten geliştiriciler, “yalnızca teknik açıdan değil, rekabet ve sanatsal görünüm açısından da nasıl kotarılabileceklerini düşünme aşamasında” olduklarını belirtti. Silah kaplamalarındaki sanatsal detayları, efektleri nasıl kurtarabileceklerini düşünen oyun geliştiricileri, yeteneklerin de aynı şekilde ayarlanması gerektiğini belirtti. Riot, ikinci bir nokta olarak da solak görüş açısının rekabetçi açıdan bir avantaj oluşturup yeni bir meta yaratmadığından, oyunun rekabetçi bütünlüğünün korunacağından emin olmak istediklerini belirtti.
- Kısacası oyunun geliştiricileri bu özelliği oyuna getirmek istese de önlerinde aşılacak bazı engellerin olduğunu açıkladı.
Mevcut Kaplamalara Yeni Efektler
Sarmal gibi mevcut kaplamalara yeni efektler getirmeye kapılarının sonuna kadar açık olduğunu belirten ekip, bunun hayata geçip geçmemesini belirleyecek olan nihai faktörün oyuncuların isteği olduğunu belirtti. Geliştiriciler yeni efektler eklemeye oyuncular istedikçe sıcak bakıyor, fakat bunu gerçekleştirmek çokça kaynak ve zaman harcayacağından dolayı istenen bir şey olduğundan emin olmak istiyorlar.
- Oyuncular istedikçe kısa süre içerisinde olmasa da halihazırda oyunda bulunan kaplamalara yeni efektler gelmesi mümkün gözüküyor.
1.08 Yamasındaki Güncelleme Bekleme Süresini Artıracak Mı?
Son yamayla birlikte oyuncuların aynı haritada oynama olasılığı önemli oranda azaltmıştı. Bu durumun maç bekleme süresinde bir artmaya neden olabileceğini düşünen oyuncuların kafasındaki soru işaretlerine Kıdemli Yapımcı Ian Fielding koydu. Fielding, aynı haritada oynama oranının tamamen kaldırılmadığını, sadece düşürüldüğünü ve bu durumun da geliştiricilere bekleme süresini aynı yapmak için yeterli bir hareket alanı sağladığını söyledi.
- Yani son güncellemede maç bekleme sürelerinde herhangi bir değişim gerçekleşmeyecek.
VALORANT Deneyimim Her Oyunda Neden Farklı?
Her maçta farklı bir deneyim yaşadıklarını, performanslarından bağımsız olarak silah isabetinde, oyun hissiyatında değişiklikler hissettiklerini belirten oyuncuların sorularını cevaplayan Riot Games, sırf vuruş isabeti üzerine çalışan bir ekiplerinin olduğunu belirtti. Soruda belirtilen sorunun çok geniş olduğunu, kesin bir inceleme yapmanın zor olduğunu belirten Riot, bu sebeple oyuncularla birebir iletişimde olduğunu, sosyal medyadaki geribildirimlere göre çalıştıklarını söyledi.
Buraya tıklayarak VALORANT’a Sor #8’e ulaşabilir, içeriği Riot’un ağzından okuyabilirsiniz. Verilen cevaplar hakkındaki düşünceleriniz neler? Geliştiricilere kendiniz bir şey sormak isteseydiniz bu ne olurdu? Fikirlerinizi yorumlardan bizlerle belirtebilirsiniz, herkese iyi oyunlar diliyoruz.