Ev / Oyun Haberleri / Sarmal Silah Kaplamalarının Nasıl Yaratıldığını Geliştiriciler Anlattı

Sarmal Silah Kaplamalarının Nasıl Yaratıldığını Geliştiriciler Anlattı

VALORANT’ın göz kamaştıran Sarmal silah kaplamalarının geliştirilme aşamasına oyunun geliştirici ekibi ışık tuttu. Detaylar haberimizde.

Geçtiğimiz günlerde oyuncuların beğenisine sunulan ve tasarımları ile oldukça beğeni toplayan Sarmal silah kaplamaları yaratılırken katedilen yol İçerik Destek Ekibi‘nin üyesi Yazılım Mühendisi Brandon Wang ve ekibin Silah Tasarımcısı Chris Stone tarafından açıklandı. Silah kaplamalarında kullanılan böylesine soyut ve tuhaf şekillerin genellikle FPS oyunlarında fazla karşılaşılmayan şeyler olduğunu belirten Wang işin en zor kısımlarından birinin de kaplamalardaki kürelere hayat vermek olduğunu söylüyor.

Sarmal silah kaplamalarının

Silahlardaki kürelerin istedikleri gibi görünmeleri konusunda farklı ekiplerin güçlerini birleştirdiklerini söyleyen Wang sanatçılarla birlikte gölgelendirme üzerinde çalışarak bunlara son hallerini verdiklerini de ifade ediyor. Sage‘in yetenek küreleri üzerinde de çalışmış olan Wang havada duran ve dumanlı bir görünüme sahip olan Sage kürelerinin üzerinde çalıştıktan sonra silahlara aynı efektleri nasıl ekleyeceklerini test ederken Prizma, Nebula ve Buzul gibi silah kaplamalarının da ortaya çıktığından bahsetmiş durumda.

Sarmal silah kaplamalarının

Bunun yanı sıra Buzul kaplamasının yapım aşamasında bir tuz lambasından da esinlenildiğini söyleyen geliştirici Nebula kaplamasında ise ”başka dünyalara açılan kapı” konseptini örnek aldıklarını söylüyor. Nebula‘nın ilk prototiplerinde oyuncuların midelerinin bulanmasına sebep olan efektlerin varlığından söz eden geliştiriciler sonraki çalışmalarında ise bunu ortadan kaldırarak silah kaplamasına son şeklini vermişler.

İki farklı departmanın güçlerini birleştirmelerinin sonucunda ortaya çıkmış olan Sarmal silah kaplamalarının ortaya çıkışında en temelde Sage kürelerinin gölgelendirme efektlerinden ilham alınmış durumda. Kürelerin oluşturulma aşamasında kullanılan teknikler yeni silah kaplamasının ortaya çıkmasında da ilham olmanın yanı sıra problemlerin çözümünde de etkin bir rol oynamış. Konu hakkındaki detaylı bilgi için geliştiricilerin yayınladıkları bu makaleye göz atabilirsiniz.

Hakkında Beril Özge Danacı

5 yaşında Tomb Raider oynayan annemi gördüğümde bir aydınlanma yaşadım. Annem hala o güne lanet ediyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir